Instant Play

888poker's ok garanterede Deep Stack Challenge nu om lørdagen

888poker's umådeligt populære, ugentlige 0.000 garanterede Deep Stack Challenge turnering er blevet flyttet fra om søndagen og vil fra lørdag den 4. april blive spillet hver lørdag kl. 8 PM (GMT). Turneringen er en af branchens mest spændende begivenheder, og blind-strukturen inkluderer anter, der begynder på niveau 6. Buy-in er også de samme, 0 + .

For at fremhæve de nye spilledage har 888poker introduceret iøjnefaldende kampagner i april, hvor kunder kan vinde gratis sæder i lørdagsfinalen, inklusive:

• Hvis en 888poker kunde i løbet af en hvilken som helst uge spiller i fem .000 garanterede turneringer, modtager han automatisk et gratis sæde ved den efterfølgende 0.000 dollar Deep Stack Challenge om lørdagen.
  • Ethvert 888poker medlem, som spiller i alle fire 0.000 Deep Stack Challenge i april 2009, vinder et gratis sæde ved 2. maj 0.000 dollar Deep Stack Challenge.
  • De spillere, som deltager i mindst to af de fire april 2009 0.000 Deep Stack turneringer, modtager også automatisk en .000 genopfyldningsbonus.
  • Enhver spiller, som deltager i en 0.000 Deep Stack Challenge turnering i løbet af april, er berettiget til en særlig 0.000 freeroll, som udlover ti gratis billetter til den næste 0k turnering.

Flytningen af konkurrencen fra søndag til lørdag skyldes i vid udstrækning tilbagemeldinger fra 888poker medlemmer, hvor nogle mente, at der var for mange turneringer om søndagen.

For yderligere oplysninger, gå venligst til http:///www.888poker.com/poker-promotions/all-promotions.htm

For yderligere oplysninger, kontakt venligst Ed Nicholson på ed.nicholson@888holdings.com eller telefon 07767 480 274 eller 0207 487 8682.

Bemærkninger til redaktøren:

888.com er verdens nr. 1 onlinekasino. Millioner af medlemmer verden over glæder sig over dets kasino-, bingo- og pokerrum og har en online spilleoplevelse, som ikke kan opnås andre steder. 888.com blev grundlagt i 1997 og fejrer i år sit 12 års jubilæum. Som pioner indenfor onlinespil industrien er 888.com blevet et vigtigt navn ved avanceret markedsføring af sig selv med offline-sponsorater, pokerkonkurrencer, online-samarbejder og ved en fortsat opgradering af sine online flagskibsprodukter: 888.com kasino, bingo og poker. 888.com’s mål er at tilbyde kvalitetsunderholdning til folk, der kan lide at spille - ved at give dem lejlighed til at gøre det i et sikkert, morsomt, fair, reguleret og pålideligt miljø. Klienterne er viksomhedens aktiver, og ved at opbygge relationer via service, ærlighed, tillid samt ved at give gode råd gør virksomheden konstant, hvad den kan, for at skabe tilfredshed hos alle medlemmer.

888.com har licens fra Gibraltar’s regering til at drive online-kasino og pokerrum. 888.com handler i henhold til en adfærdskode under det interaktive spilleråd (IGC), som virksomheden er medlem af. 888.com drives af Cassava Enterprises (Gibraltar) Ltd., der er en registreret virksomhed, stiftet og lokaliseret på Gibraltar (virksomhedens registreringsnummer: 83961). Virksomheden har kontorer rundt omkring i verden og over 750 ansatte. 888.com kan benyttes på 22 forskellige sprog i 176 lande. Som en ledende kraft i spillebranchen siden 1997 bestræber 888.com sig hele tiden på at være nr.-1-stedet. Virksomheden var medstifter af eCOGRA, der som en uafhængig standardautoritet indenfor branchen har til formål at beskytte onlinespillere verden over. Virksomheden støtter konstant velgørende formål verden over og arbejder endnu hårdere på sine CSR- (virksomhedernes sociale ansvar) meddelelser og med eCOGRA for at skabe en international ramme til styring af kundekrav via tilsyn, rapportering og konstant overvågning udført af revisionsvirksomheder verden over. 888.com gav for nyligt meddelelse om sit første opkøb: Globalcom’s bingoaktiviteter og aktiver. 888's bingo-mærke – 888ladies – er i løbet af kort tid blevet en markedsfører, der har opnået udmærkelser for at skabe et stærkt fællesskab. Udover nye tilbud på stedet og som følge af afgørende, teknologiske investeringer er 888.com for nyligt gået i gang med ny landaktiviteter – har indledt partnerskab med vigtige virksomheder for at kunne komme med særlige tilbud. Det første partnerskab offentliggjordes i 2006. Det er et udviklingssamarbejde med Rileys snooker- og pool-klubber, hvor 888.com bruger sine online-poker styrke til at drive www.rileyspoker.com.

888.com har også for nyligt lanceret mobilt, in-flight- og in-hotel kasino, hvor kunderne kan spille deres favoritspil, ikke kun via computeren, men også via mobiltelefon og fjernsyn.

888.com er tre gange indenfor de sidste fire år blevet tildelt Egaming online-kasino udmærkelser og blev i 2008 udnævt som bedste online-operatør. Derudover er virksomheden blevet udnævnt til bedste online-kasino ved ”UK Gambling Awards” og til årets bedste væddemåls- og spiloperatør ved ”2008 Leisure Awards". I 2008 modtog 888.com også en topkasino udmærkelse for ”Gambling Online Magazine”, og dets internationale magasin, "Eight", vandt den prestigefyldte "Most Effective Membership" titel ved "APA Effective Awards" i 2008. Offline-aktivitet går side om side med online-handel og fuldender på denne måde 888.com's position som en ledende virksomhed indenfor spilunderholdning. 888.er hovedsponsor for Sevilla FC og sponsorerer Shane Warne indenfor kricket.

Flere 888.com Pressemeddelelser