Instant Play

Overlegent Live Kasino fra 888

888.com har udgivet en ny spændende version af deres live kasino, som lover ekstra funktionalitet og øget spillerinteraktion.

Gibraltar, 10. juni, 2010 – 888.com har udgivet deres helt nye live kasino klient, uden download. Denne seneste tilføjelse til 888 spillerplatform i verdensklasse giver mulighed for større spillerinteraktivitet, øget brugervenlighed og hurtigere adgang til spillernes favorit spil online. Denne udvidede version af 888s live kasino produkt er smart og attraktiv. Blandt andet vil spillerne være i stand til at nyde muligheder som live-dealer baccarat, roulette og blackjack i et helt nyt kasino uden download.

Den største attraktion i denne nye platform er dens fokus på live kasino spil. Spillerne er her i stand til at navigere rundt på hjemmesiden og nyde deres foretrukne live-dealer spil. Den helt nye platform er mesterligt rettet mod live kasino spil og processen er en ren fornøjelse. Live-dealer spil sender direkte videosignaler til spillerne i reel tid. Live kasinoerne hos 888.com er tilgængelige på engelsk, spansk, tysk, fransk og italiensk.

Itai Pazner, der er COO for 888.com, sagde: "Den udvidede version af Live kasinoet uden download (NDL) giver 888 spillere den ideelle platform til at nyde vores høje kvalitet af live kasino spil. Disse spil er populære hos online spillere, og vi er glade for at kunne tilbyde vores kunder vores enestående version af live kasino. Nu kan spillere nyde hurtigere adgang til vores nye spil og forbedret kvalitet på samme tid. "

For mere information, vær venlig at kontakte Ann-Marie Wilkinson på +44(0) 20-792-02344 eller newscom@888.com
For mere information, vær venlig at kontakte Gill Carter på +00-350-49800 eller newscom@888.com

Om 888.com

888.com er verdens Nummer 1 online kasino. Det har millioner af medlemmer verden over, der nyder dets kasino, bingo og poker rum og modtager dermed en online spiloplevelse som ingen anden. Grundlagt i 1997, kunne 888.com i år fejre sit 13. års jubilæum, med at være pionerer i den online spilleindustri. 888.com har udviklet et voksende varemærke med avanceret markedsføring via offline sponsorater, poker begivenheder, online samarbejde og løbende opgradering af sine vigtigste online produkter: Kasino, Poker, Bingo og sportsvæddemål. 888.com's mål er at levere kvalitetsunderholdning til mennesker, der nyder at spille, ved at give dem mulighed for at gøre det i et sikkert, sjovt, retfærdigt, reguleret og sikkert miljø. Deres kunder er deres aktiver, og de gør løbende alt for at etablere kundetilfredshed ved at bygge relationer via kundeservice, ærlighed, rådgivning og tillid - med hvert medlem.

888.com opererer under en licens udstedt af regeringen i Gibraltar, i forbindelse med drift af online kasino og poker rum. 888.com har vedtaget adfærdskodekset sat frem af Interactive Gaming Council (IGC), som de er medlem af. 888.com drives af Cassava Enterprises (Gibraltar) Ltd, der er et registreret selskab der befinder sig på Gibraltar (firma registreringsnummer: 83.961). Virksomheden har andre kontorer rundt omkring i verden og beskæftiger mere end 750 medarbejdere. 888.com kan benyttes i 22 forskellige sprog, i 176 lande verden over. 888.com har været en af de førende kræfter i spilleindustrien online siden 1997, og bestræber sig løbende på at være side Nummer 1. De var et af de grundlæggende medlemmer i eCOGRA, der er en uafhængig myndighed der sætter standarder i industrien, og som er forpligtiget til at beskytte online spillere rundt om i verden.

De donerer løbende til engelske og globale velgørenhedsorganisationer og arbejder endnu hårdere på deres CSR beskeder samt for at fremme eCOGRA og dermed give en international sikkerhed for at de bedste operationelle og krav til praktiske spillerfunktioner håndhæves ved hjælp af inspektioner, vurderinger og løbende overvågning af globale revisions selskaber. 888.com annoncerede for nyligt sin første erhvervelse; bingoforretningen og aktiver fra Globalcom. 888s bingomærke, 888ladies, er blevet et førende mærke i løbet ag meget kort tid, og vinder priser og levere et stærkt bingo community. I forlængelse af de nye tilbud på nettet og efter betydelige teknologiske investeringer, har 888.com for nyligt begivet sig ud i nye landbaserede udfordringer; i form af partnerskab med førende varemærker for at levere specifikke tilbud. Deres første partnerskab, der blev offentliggjort sidst i 2006, er et nyskabende samarbejde med Rileys snooker-og pool klubber hvortil 888.com benytter sig af deres online poker evner til at håndtere www.rileyspoker.com. 888.com har også for nylig lanceret mobile, in-flight, og på hotel kasino, hvor kunder kan få adgang til deres yndlingsspil, ikke kun fra deres computere, men også fra mobiltelefoner.

888.com er blevet kåret af eGaming Awards som det bedste Online Kasino fire år i træk, og vandt prisen for Bedste Online Operatør i 2008, ligesom de har vundet Bedste Online Kasino ved UK Gambling Awards, og Bedste Betting og Spil og Operatør ved Leisure Awards i 2008. 888.com fik i 2008 også prisen som Top Kasino hos Gambling Online Magazine og deres interne magasin, Eight, vandt den prestigefyldte Mest Effektive Medlemskabs titel ved APA Effectiveness Awards i 2008. Offline får de de samme tilbagemeldinger som online, og dette komplimenterer 888.coms position som den førende autoritet i spilunderholdning. 888.com sponsorer Shane Warne fra cricketverdenen.